Direct Mail

Direct Mail е дума, която на български е наречена по един не много благозвучен начин - "пряка пощенска реклама". Макар и чуждица, ние приеме, че по ясно изразяваме нейната същност с думите Дайрект Мейл. Тук ще можете да прочетете статии, идеи, съвети, техники и трикове за прилагането на този мощен инструмент за реклама и придобиване на нови клиенти, който е измислен преди повече от 150 години. Статиите от тази категория ще ви гарантират успех при ракламата с писма.

Защо печатната реклама няма да умре: аргументите на директния маркетинг

Конференция за съвременна графика и печатТова ще е темата този петък на Станко Йорданов като гост-лектор на събитието за печатна комуникация Open Days. То е организирано от Българската асоциация за съвременна графика и печат (БАСГП) и се очаква да събере професионалисти от широкия спектър на свързанисе с този бранш. Именно за това събитието ще се проведе в две зали с тематични названия "Print Innovations" и "Augment Your Reality" - първата ще събере хората с по-дълбоки интереси в технологиите за печат, а втората предимно маркетинг и рекламни специалидни.

С изявата си г-н Йорданов си е поставил за цел да убеди публиката в бъдещето на директния маркетинг, като изясни предимствата му и илюстрира възможностите му с редица доказателства.

Програмата на конференцията е:

Direct Mail в ритейл сектора – дясната ръка на успешния бизнес

Съвместими ли са тези две понятия въобще, ще попитате вие? – Да, съвместими са и нещо повече – правилно внедрен в маркетинговата стратегия, direct mail е каталозатор за продажби. Няколко са ключовите предимства в използването му. Преди всичко direct mail е силно таргетиращ инструмент. Собствениците на малките ритейл обекти биха могли да изпращат т.нар. мейлинги точно на тези потребители,  които е най-вероятно да си купят техните продукти.

Директният маркетинг - магия за СПА услугите

СПА услугите се нуждаят от стратегическо и проактивно изработени маркетингови програми. СПА клиентът не идва магически седем дни в седмицата при вас. Трябва да се започне с изграждане и обогатяване на база данни с нови клиенти постоянно.

Анди Оуен за конфликта между ATL агенциите и Директния маркетинг?

Анди Оуен провежда майсторски клас по директен маркетинг в СофияПротивно на очакванията, гуруто на рекламата Дейвид Огилви е на страната на директния маркетинг

"Днес в рекламата има повече шарлатани от всякъде дтугаде"
                   Анди Оуен, 30 Ноември 2011 г., София

Над 180 участника, представители на различни сектори на бизнеса, взеха участие в най-силното събитие по директен маркетинг на годината. Уви, на въпрос на водещия Анди Оуен само 4-5 от тях вдигнаха ръка, че са представители на рекламни агенции. Без свян той коментира, че това е обичайно, защото ATL агенциите не искат да признаят превъзходството на директния маркетинг!

На страничен наблюдател подобни закачки биха изглеждали като заяждане между два враждуващи лагера. Тази представа, обаче, бе парирана с изключително силен видеоматериал, в който "бащата на рекламата" Дейвид Огилви, прави на пух и прах класическия ATL маркетинг. Да същият! Същият Огилви, чието име е вградено в името на една от най-големите агенции в света - "Огилви енд Мейда". Красноречива ирония, пред която

Анди Оуен - поредният гуру на директния маркетинг гост-лектор в България

Andy Owen in Bulgaria

Ако имахме работеща браншова асоциация по директен маркетинг и ако се даваха награди за принос в развитието му в България през 2011 година, то безспорен носител на наградата щеше да е фирмата за организиране на обучения и семинари "Интер Контакт България". А наградата трябваше да получат нейният шеф Цветан Давидков и маркетинг мениджърът Иво Николов. Апропо, и двамата са хабилитирани и непрекъснато усъвършенстващи знанията си специалисти по директен маркетинг. Кампании за събитията на Интерконтакт, организирани от Иво и Цветан могат да бъдат използвани дори за учебникарски примери за мултиканален директен маркетинг, с приложени задълбочени техники на персонализация и копирайтинг.

След като през юни тази година за втори път в България пристигна световно признатия спец Дрейтън Бърд и

Три нови таргет групи, специално разработени за вашия успешен директен маркетинг

Липсват ви таргетирани списъци за директен маркетинг? - Да, това е един от големите проблеми, които възпират повечето рекламодатели да ползват този канал.

Ние изучихме внимателно нуждите ви от адресни списъци и клиентски бази данни и идентифицирахме няколко основни потребности:

  • БогаташиПърво, всеки бизнес иска да стигне до БОГАТИ КЛИЕНТИ. Хората с високи доходи и добро имотно състояние се нареждат сред най-желания профил на повечето търговци и фирми за услуги. Оказа се, че дори даден бизнес да обслужва хора с всякъкви доходи и социален статус, той повече се радва на богатите клиенти. Защо ли - защото богатите харчат повече пари от бедните. Така - ето, че нашата работа е да създадем директен канал за достигане до богатите. Имате го! Вижте по-

Как не се прави персонализация

Това е малък примел на Дайрект мейл пакет с допусната грешка - такава че обезсмисля персонализацията. Както е доказано персонализацията увеличава с между десетки проценти до пъти риспонс рейта на кампанията. Когато тя отсъства, а е направен опит да се реализира, губим разходите по осъществяването й. А когато може да предизвика негативен ефект, понасяме и загуби от разочарованите клиенти.

В този случай дори има известна ирония в това, че рекламодатерят е рекламна агенция, занимаваща се с дигитален печат - следователно и с персонализация.

Наше участие в нова Магистърска програма в НБУ по Рекламен Мениджмънт

Нов Български Университет От тази есен в Нов български университет е открита нова магистърска програма "Рекламен Мениджмънт". Подборът на преподаватели, включва и специалисти с богата практика в областта на рекламния бизнес. Един от управителите на Via Post - Станко Йорданов, ще преподава по "Директен маркетинг". Станко има скромен опит в преподаването, тъй като от 4 години е хоноруван преподавател в Колежа по Мениджмънт, търговия и маркетинг по дисциплината "Разпространителски маркетинг" в блока "Медия маркетинг".

В дисциплината "Директен маркетинг" към магистърската програвма, ще бъдат разглеждани въпроси като:

Дали SEO Маркетингът е директен маркетинг и дали е по-ефективен от Direct Mail маркетинга?

SEO

Какво е SEO?

Това са техники свързани с уеб дизайна и манипулацията на съдържанието на даден сайт, които целят да покажат на по-преден план при търсенето му в търсачките спрямо този на конкуренцията, или въобще спрямо всички други сайтове, които търсачките извеждат при същите ключови думи. Съкрашението идва от Search-engine optimisation - оптимизиране за търсачки.

Има няколко причини, поради които много хора бъркат SEO с директен маркетинг.

Първо, те мислят, че след като SEO води клиента, търсещ вашите продукти или услуги, директно до вас, то това е директен маркетинг. Заблуда! - Всяка рекмама цели да свърже клиента директно с рекламиращия се продукт или фирма. Думата "директно"

Direct mail

Frank Washkuch
December 31, 2009

Експертите в директната поща предричат увеличаване на използваемостта й през 2010г., но не и в нивата, достигнати в изминалите няколко години.

За използването на хартия и енергията за доставките еколозите ще продължат да имат второстепенна роля, поне докато икономиката не се възстанови.

Експертите предричат също, че маркетолозите по-често ще комбинират директната поща с други медийни форми като уеббазираните клиентски ориентирани оферти, с оригинални обаждания, промотирани чрез директна поща.

Разпространи съдържание