Фулфилмънт
FULFILLMENT
Цялостно решение за дистанционните ви продажби
КАТАЛОЖНА ТЪРГОВИЯ | ПРОДАЖБИ ПО ТЕЛЕФОНА | |||
ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ |
ТЕЛЕШОПИНГ (продажби по телевизията) |
|||
ПРОДАЖБИ ПО ПОЩАТА | АБОНАМЕНТИ ЗА ПЕРИОДИКА |
Фулфилмънт e дейност по изпълняване на поръчки. От английски fulfill – изпълнявам.
Тесният смисъл на думата, обаче, касае бизнеса на дистанционните продажби - каталожна търговия, продажби по пощите, телемаркетинг, електронната търговия. Всичко, което се продава от дистанция и след това се доставя на клиента. Накратко Фулфилмънт означава изпълнение на дистанционни поръчки. Главното е да се осъществи доставката, но същината е в множеството процеси по нейната качествена и евтина подготовка. Сложната съвкупност от филфилмънт дейности започва от приемането на поръчката до приключването на сделката с доставката до клиента. Понякога продължава и с осигуряване на след продажбено обслужване на клиентите.
Това е типична аутсорсинг дейност. В днешно време, ако Вие искате да се занимавате с каталожна търговия, например, то се нуждаете само от следните три неща - добър маркетинг, който да генерира поръчки, да имате продукта подсигурен в наличност и договор с професионална фулфилмънт организация като нашата, която да поеме нещата. Аутсорсингът е естественият начин на работа, тъй като префосионално организираният фулфилмънт съчетава високи технологии, специфично ноу-хау и икономии от мащаба.
Ако един бизнес се състои от функции като маркетинг и продажби, финансов мениджмънт, чонешки ресурси и администрация, то фулфилмънтът е управлението на операциите в дистанционните продажби. Хронологично фулфилмънта е деъността след продажбата.
Процеси на фулфилмънта:
- Приемане на поръчки - телефон, факс, писма, електронна поща, интернет поръчки
- Логистика - складиране, организиране на транспорт, управление на процесите
- Управление на данни - въвеждане на данни от поръчки и заявки на клиентите; сравнение на списъци; стандартизиране на записи, хигена на базите от данни и пр.
- Окомплектоване на пакетите за доставка и съпровождащата документация - селекция на продуктите, пакетиране, адресиране, печатане и др.
- Изпращане и доставка на поръчаните продукти. Клиентът избира кои куриерски или пощенски системи да използва за доставка на пакетите до крайния адрес. Не винаги е възможно единствен пощенски оператор да изпълни заданието.
- Множество отчети за хода на изпълнението
- Проследяване на плащанията, билинг.
- Обслужване на клиентските запитвания, рекламации и др комуникация.
Тъй като дейността включва активто комуникиране с клиентите, то е разбираемо наличието на Call Center.
Видове Фулфилмънт:
Продуктов фулфилмънт
Започва с приемането на поръчките и приключва с тяхното изпращане във вид на колети. Междинните дейности са свързани с поддържането на хигиената на клиентската база данни, билинга, окомплектоването, опаковането и адресирането.Дайрект мейл фулфилмънт
Логистиката по подготвянето на пратки може да се отнася и за пратки съдържащи рекламни или други съобщения до потребителите. Процесът започва с обработка на базите данни, мърджването на текстовете, персонализиране, печатане, сгъвания, влагане в пликовете, адресиране и предоставяне за разпространение. В България напоследък за тази дейност бе разпространена думата пликоване, а също така и хибридна поща. В Дайрект мейлът, обаче, тази дейност е предшестваща продуктовият фулфилмънт и на нея не може да се гледа самостоятелно. Фулфилмънтът има за цел да обслужи дистанционнатите продажби на дадена фирма и за това обхваща всички технически и логистични дейности, които се налагат за тази цел, включително и Дайрект мейл фулфилмънта.Фулфилмънт на промоции
Често една рекламна кампания цели да се предизвика определена реакция, свързана и приемане и изпращане на писма и пратки. Най-често рекламната кампания апелира към потребителите да изпратят писмо или пратка, съдържаща изискваните в условията на томболата или играта предмети или данни. След това се организира томбола и печелившите трябва да получат награди. Целият този процес се нарича Промоционален или Промо-фулфилмънт.
Какво можем ние да направим за Вас:
Първите поръчки за фулфилмънт започнахме да изпълняваме още през 1995-та година, като клиенти в началото ни бяха издатели на периодични издания. Ежемесечно окомплектоваме над 20 000 пратки, като дейността ни в областта на продуктовия фулфилмънт бележи неколкократен растеж през последните две години. И до днес стремежът ни в дългосрочнен план е да сме водеща фулфилмънт агенция за издателите на вестници и списания.
Разполагаме със следните добре работещи ресурси:
- Постоянен мини кол-център - агенти, които могат да поемат както входящи обаждания, така и да провеждат изходящи;
- Комплектащ персонал на пълен работен ден;
- Складово пространство - можете да държите стоката си в нашите складове до нейното изпращане;
- Модерни принтери за бързо отпечатване на голям брой персонализирани писма с капацитет 110 копия в минута;Квалифициран персонал и програмни продукти за обработка на предоставените данни.
- Изградени взаимоотношения с куриерски компании и Български пощи