Мишлен стартира $20 млн. рекламна кампания, включваща дигитални и директни елементи
Изпратено от Daniel на Пон., 01/04/2010 - 15:07
06.10.2009.
На шести октомври Мишлен стартира глобална $20млн. рекламна кампания. С помощта на агенция TBWA ще се включи телевизия, принтирани и онлайн елементи, както и дайрект мейл чрез търговските мрежи.
Мишлен създаде Facebook фен-страница и канал в YouTube, за да промотира кампанията и продуктите.
В САЩ кампания стартира на седми октомври. В Европа и останалите континенти тя ще започне през следващата година.
От производителя на гуми казват, че основната идея на инвестицията е конкурентен пазарен дял за продуктите им и утвърждаване на позициите.
Източник: www.dmnews.com
- Идентифицирайте се за да изпращате коментари