Мамят ли ви разпространителите? | Via e-Post 03.05.2010
Ако имате проблем с прочитането на този e-mail, КЛИКНЕТЕ ТУК, за да го видите като уеб страница.
За да осигурите редовно получаване на съобщения от Via Post, добавете [email protected] към адресната си книга.
/ / / / / / // / / / /
|
|||||||
|
Брой 2 / 3 Май, 2010 |
12 начина, чрез които разпространителите на листовки ви мамят!Понякога изпълнителите на безадресно разпространение (Door Drop) няма как да спечелят от цените, на които са приели да доставят, ако не мамят. Понякога клиентите са толкова безгрижни и нехайни по отношение на качеството на разпространението, че тези загуби са неизвестни за тях, също така. Старият виц за бизнесмена, който знаел че половината от милионите, които харчи за реклама отиват на вятъра, но не знаел точно коя половина, е добра илюстрация за това какво представляват традиционните медии... - кампании за чийто резултати има много въпроси "ако", рисков инвестиционен рекламен капитал с почти непредсказуеми количествени резултати, процес, приличащ на необяснима магия. При директната реклама, обаче, всичко е измеримо и изброимо. Когато разпространявате листовки вие знаете всичко! По-точно можете да знаете всичко. Къде се разпространяват? Колко хора са ги прочели? Колко не са? Къде листовките са направили лошо впечатление и колко лошо е било то? И прочие. Понякога вие, като клиенти на такива услуги, пропускате отговорите на тези въпроси, тъй като трябва да направите още една крачка напред - контрол. Опита на Другите
Хаосът, в който се намира пазарът на рекламни куриерски услуги у нас (виж Видове куриерски услуги), предизвиква все по–силни възгласи за промяна. Измамните триковете, използвани в разпространението, некачественият и непълен разнос са вече обществено достояние и всеки човек било то рекламодател, куриер или получел на рекламата трябва да прави всичко възможно, за да ги избегне. Въпреки това броят на хората, въвлечени пряко или косвено в този млад за страната ни пазар, които се облагодетелстват за сметка на друга страна е все още значителен. Липсва всякаква професионална етика, взаимоуважение и партньорство. Тепърва ще се говори и за етика, и за качество. Въпросът е колко бързо ще излезем от утробата на вече отминаващите в другите пазари сиви догми и ще погледнем там, на където винаги сме гледали в подобни моменти – как го правят другите. Настоящият материал ще прерасне в рубрика в следващите броеве на нашия бюлетин. Тук ще говорим за успешни кампании, ...ПРОЧЕТИ ОЩЕ
|
|
|||||||||
© 2010 Via Post®. Всички права запазени. Моля не отговаряйте на този email. Ако искате да влезете в контакт с нас, моля използвайте нашата форма за контакт. Защита на личното пространство: Получавате този email тъй като имате търговски взаимоотношения с Via Post или водите или сте водили преговори за използването на нейните услуги. Via Post няма да продава, търгува, наема, предава или разкрива по никакъв начин Вашите лични данни, например Вашият e-mail адрес, на която и да е трета страна. Ако имате интересен казус или искате да публикувате статия в този бюлетин, моля пишете ТУК. Via Post | ДИРЕКТНО ДО ВАШИТЕ КЛИЕНТИ - ул."Хубавка" № 8; 1111 София, БЪЛГАРИЯ, телефон: 02 /873 61 73, [email protected] член на Българската асоциация на куриерските оператори (АБКО) |
- Идентифицирайте се за да изпращате коментари