Бизнесът куриерски услуги
Най-новото маркетинг оръжие - QR кодовете
Изпратено от Daniel на Вт., 03/29/2012 - 15:46С напредването на технологията маркетинговите методи също се развиват. Възползвайки се от новите тенденции, устройства и начини за повлияване на рекламата, те правят кампаниите още по-достъпни до аудиторията.
Готови ли сме за "зелен" директен маркетинг?
Изпратено от Daniel на Пон., 10/11/2010 - 12:54Сякаш неизбежно покрай все по-нашумяващите теми за здравословния начин на живот и опазването на околната среда много скоро ще се заговори и за участието на директния маркетинг. Неговата роля можем да обобщим в две основни измерения:
Опита на Другите
Изпратено от Daniel на Ср., 05/05/2010 - 09:36Хаосът, в който се намира пазарът на рекламни куриерски услуги у нас (в.ж. Видове куриерски услуги), предизвиква все по–силни възгласи за промяна. Измамните триковете, използвани в разпространението, некачественият и непълен разнос са вече обществено достояние и всеки човек било то рекламодател, куриер или получел на рекламата трябва да прави всичко възможно, за да ги избегне. Въпреки това броят на хората, въвлечени пряко или косвено в този млад за страната ни пазар, които се облагодетелстват за сметка на друга страна е все още значителен. Липсва всякаква професионална етика, взаимоуважение и партньорство.
Тепърва ще се говори и за етика, и за качество. Въпросът е колко бързо ще излезем от утробата на вече отминаващите в другите пазари сиви догми и ще погледнем там, на където винаги сме гледали в подобни моменти – как го правят другите.
Настоящият материал ще прерасне в рубрика в следващите броеве на нашия бюлетин. Тук ще говорим за успешни кампании,
Федекс стартира многоканална рекламна…
Изпратено от Daniel на Пет., 01/08/2010 - 11:04Федекс стартира многоканална рекламна кампания този месец като част от стратегията на компанията да обедини брандовите послания и криейтива в различните канали. Кампанията ще включва онлайн и офлайн канали с уникалното послания „Ние разбираме”.
Телевизионната реклама и сайта стартират от първи януари, а другите рекламни канали – пресата, онлайн видео, директна поща, мейл започва на 11 януари. Кампанията ще продължи през цялата година.
Целта е да се промотират основните продукти и услуги на Федекс, особено тяхната надеждност и достъпност.
Порше стартира интегрирана кампания за промотиране на новата спортна кола Панамера
Изпратено от Daniel на Пон., 01/04/2010 - 15:0922.10.2009.
Porsche Cars North America започва интегригана кампания с цел увеличаване на почитателите на компанията сред феновете на спортни коли и достигане до собствениците на луксозни возила....Кампанията включва онлайн реклама, принтирана реклама, телевизия, дайрект мейл и брошури.
Сайтът, създаден специално за тази кампания, включва интерактивно фамилно дърво, където посетителите могат да споделят техни истории и снимки за/на Порше, да попълват тестове и да свалят картинки.
Мишлен стартира $20 млн. рекламна кампания, включваща дигитални и директни елементи
Изпратено от Daniel на Пон., 01/04/2010 - 15:0706.10.2009.
На шести октомври Мишлен стартира глобална $20млн. рекламна кампания. С помощта на агенция TBWA ще се включи телевизия, принтирани и онлайн елементи, както и дайрект мейл чрез търговските мрежи.
Мишлен създаде Facebook фен-страница и канал в YouTube, за да промотира кампанията и продуктите.
В САЩ кампания стартира на седми октомври. В Европа и останалите континенти тя ще започне през следващата година.
Видове куриерски бизнес
Изпратено от stanko на Пон., 12/28/2009 - 22:14Нека вземем повод от днешното интервю във в-к Дневник с шефа на TNT Express за Южна Европа Кристчън Дрентън. Детайли за интервюто можете да намерите тук.