Три нови таргет групи, специално разработени за вашия успешен директен маркетинг

Липсват ви таргетирани списъци за директен маркетинг? - Да, това е един от големите проблеми, които възпират повечето рекламодатели да ползват този канал.

Ние изучихме внимателно нуждите ви от адресни списъци и клиентски бази данни и идентифицирахме няколко основни потребности:

  • БогаташиПърво, всеки бизнес иска да стигне до БОГАТИ КЛИЕНТИ. Хората с високи доходи и добро имотно състояние се нареждат сред най-желания профил на повечето търговци и фирми за услуги. Оказа се, че дори даден бизнес да обслужва хора с всякъкви доходи и социален статус, той повече се радва на богатите клиенти. Защо ли - защото богатите харчат повече пари от бедните. Така - ето, че нашата работа е да създадем директен канал за достигане до богатите. Имате го! Вижте по-долу.
  • ФирмиВторо, много от бизнесите искат да продават на ФИРМИ. Особено в София, където офисите на фирми са няколко десетки хиляди, търговците, фирмите за обслужване, дори ресторантьорите искат фирмите да им станат клиенти. От години мобилните оператори предлагат специални условия за корпоративни клиенти. Една фирма клиент е много повече от клиент частно лице. Фирмите харчат с пъти повече от едно физическо лице.  Във фирмите работят десетки и повече служители и ако спечелиш ръководството, печелиш с един куршум и персонала. Много са и бизнесите, които по начало обслужват само фирми - счетоводните къщи, например, са такива. Искате да достигнете до фирмите в София - ще ви го осигурим, вижте по-долу.
  • СтудентиТрето, има една много желана, специфична аудитория, която може да превърне леките маркетингови опити в машина за пари - СТУДЕНТИТЕ. Младите хора са група с много ясни потребности, заради които съществуват цели индустрии - например нощните заведения в Студентски град. Те, обаче, тепърва изграждат навиците си към определени търговски марки и продукти. Типично, ако спечелите еди млад човек сега да е ваш клиент, то той ще остане лоялен още десетки години. Студентите, обаче, са още по-ценни - те са бъдещите богати. Като минимум те ще работят на отговорни позиции, често ръководни. Ние намерихме златната формула за използването на студентите за стремглаво увеличаване на продажбите - изключително таргетиран и мащабен рекламен канал - вижте го по долу.

Вие се нуждаете от богати клиенти, от богати фирми и от студенти! Тук ще ви предложим хиляди от тях.

Формирахме три таргет групи и няколко инструментариума за евтино, но много ефективно достигане до тях. Сега бегло ще ги анонсираме, а в следващите седмици една по една тези таргет групи ще бъдат разгърнати, разшифровани и  предложени за капитализиране от всеки от вас.

Нека ги видим:

Студентски град Таргет група "Студентски град"
Накратко, вие ще можете да достигнете до студентите по два евтини и ефективни начина - Door Drop и Direct Mail. Всичките тези близо 40 000 млади хора на възраст между 18 и 25 години, които живеят в Студентски град, могат да получат вашата лична покана да си станете приятели - те клиенти на вас, а вие да предоставяте желани продукти и услуги за тях.
Door Drop в студенстските общежития изисква специално изпълнение, поради факта, че там няма пощенски кутии. Именно това прави Door Drop чрез хенгери и прикачане към вратите на всяка стая (истинския door drop) много по-ефективен метод за спечелване на вниманието.

Бизнес паркТаргет група "Бизнес сгради"
Да, в София има над 150 бизнес сгради, а в тях над 2000 богати фирми. Фирмите там са по-заможни, тъй като плащат за своите офиси наемна цена за клас А - офисите с най-много удобства и екстри - два до три пъти по-скъпи от останалите офисни площи. Ние разполагаме с имената и адресите на 70% от тези фирми, а в много от случаите и с имената на хората, които взимат решенията.
Чрез нашата съвместна работа с вас върху тази таргет група ще можете да изпратите адресен майлинг до всяка една фирма солово или да участване в коопериран промо-пакет заедно с други фирми, интересуващи се от същите клиенти само за порция от цената на пълен дайрект мейлинг. Също ще можете и да използвате най-евтината алтернатива за свободно получаване от работещите във всяка сграда на ваши рекламни материали. 

ДрагалевциТаргет група "Престижни квартали"
Всеки знае, че най-богатите жители в София са избрали няколко престижни квартали за своето жителство. Българският Бевърли хилс е оформен от южната яка на столицата - кварталите Бояна, Драгалевци и Симеоново. Със сигурност в момента вие се сещате как е достатъчно един-двама от най-богатите жители, живеещи там, да ви станат клиенти, за да сте щасливи. Ние можем да ви ги доставим.
В действителност на този етап, можете да използвате само Door Drop, но ние продължаваме да работим по въпроса и заедно с нашите партньори брокери на списъци ще обогатим ресурсите с една ценна база данни за директен маркетинг в престижните квартали.

Ачаквайте в следващите ни публикации, представянето на всяка една таргет  група в детайли. Ако имате нужда от някоя от тях още сега, обадете се веднага, ние сме на разположение - тел. 873 61 73.