Директният маркетинг - магия за СПА услугите
СПА услугите се нуждаят от стратегическо и проактивно изработени маркетингови програми. СПА клиентът не идва магически седем дни в седмицата при вас. Трябва да се започне с изграждане и обогатяване на база данни с нови клиенти постоянно. Независимо дали сте познати с терапевтичния масаж, поддръжката на кожата, ароматерапията или лицевите процедури, винаги се намира нова услуга, която бихте промотирали. Още повече, ако предлагате традиционни услуги е дори по-наложително да си създадете постоянна клиентела. Не е само един правилният начин за маркетиране на Вашия СПА център, но е само един грешният начин – да не правите нищо. Тук наистина няма никаква магия, но магията може да стане с динамична маркетингова програма, която създава нови клиенти, докато запазва настоящите.
С толкова много и различни предложения за грижа за красотата и също толкова разнообразни канали за реклама, direct mail маркетинга е един от най-успешните варианти за собствениците на СПА бизнес.
Рекламата е дългосрочна и съществено важна инвестиция за маркетинг на Вашия СПА бизнес. Отделете достатъчно време да инвестирате в най-добрите варианти, за да могат рекламната, маркетинговата и програмата за връзки с обществеността да работят най-добре за Вас. Всички знаем, че професионалната грижа за красотата е визуално изкуство и цветността на direct mail маркетинга предлага възможност визуално да покажем нашите комепетентни послания. Ние знаем, че direct mail Ви дава една от най-уникалните възможности с най-ефективните и измерими рекламни резултати. Direct mail ще създаде продажби с позитивен и качествен имидж, докато развива бранда в обществото.
Вестникът и радиото рядко са предпочитани варианти за реклама на СПА услуги. Телевизията работи, но е твърде скъп и нетаргетиран канал. Специализираните списания и direct mail са най-добрите сред рекламните и маркетинговите възможности познати ни днес. Повечето клиенти биха изминали до 7 километра от дома до Вашия център. Това значи, че таргетиран маркетинг в съседство е най-добрата стратегия.
СПА Маркетинг Календари! Започнете да развивате актуален СПА Маркетинг Календар, който промотира всички Ваши категории услуги. Ако разработвате и реализирате кампании с direct mail, с пощенски картички, с флаери ще трябва да сте подготвени с двумесечни и четиримесечни програми за директен маркетинг. Празниците, на които традиционно се раздават подаръци (деня на майката, Св. Валентин, Нова Година) трябва да бъдат планирани по-рано.
Стратегически проучвайте своите силни и слаби сезони на продажби. Включете в календара си всичките Ви услуги, които предлагате през годината като ги промотирате в момента в който клиентите ви биха имали най-голяма полза от тях. Също така бихте могли да се възползвате от най-силния си сезон като добавите допълнителна direct mail кампания. Често ще можете да обърнете традиционно слаби месеци като юли, август, октомври и януари в по-силни чрез предварително планиране на подкрепа с реклама.
Използвайте цветни фотографии и вдъхновяващи СПА илюстрации! Ще Ви бъде необходимо да визуализирате ясното си послание, докато каните клиентите си да се отпуснат и релаксират във Вашия СПА център. Хората, които преглеждат реклами, винаги търсят възхитителни, различни и уникални фотографии, послания, предложения и лога. Днешните СПА потенциални клиенти са изключително визуално орентиращи се потребители. Видяното е повярвано и снимката все още струва повече от 1000 думи. Ако нямате снимки, винаги можете да се обърнете към професионален фотограф или да поискате от производителите на някои от продуктите ви. Някои производители дори са отворени към кооперирани рекламни кампании.
Уверете се, че винаги представяте правилното послание с вашите снимки. Ако искате да впечатлите нови клиенти, лицевите и масажните процедури са най-добрият вариант. Ако, обаче искате да представите няколко услуги в една direct mail реклама, колажът е вашият най-подходящ избор. Две, три или повече снимки с една по-голяма представяща масаж и по-малки като грижа за лицето, ръцете, и тялото са един от вариантите за колаж.
Съвместимостта е критично важна! Ефективната direct mail рекламна и маркетинг кампания трябва да бъде активна през цялата година. Създайте снимка, лого и послание, представящи вашия СПА бизнес, които да се използват във всички кампании през годината.
Празнувай креативността! Умната СПА маркетинг кампания използва атрактивни послания и снимки. Те целят да предизвикат моментна реакция. Внимавайте! Не ставайте толкова симпатични и умни на вашите потенциални клиенти, че те да не могат да разберат какво им предлагате във вашия център.
Промотирайте специални и стандартни оферти! Трябва да обмислите промотиране на повечето ви услуги на реалната им цена. Няма нищо грешно в този маркетинг подход. Независимо дали използвате отстъпки или не, обаче, предлагайте специфични услуги и цени. Ако оферирате специални услуги и сезонни промоции, направете своите direct mail купони колкото е възможно по-ценни , за да предизвикат магическа възвръщаемост. Дизайнът на рекламното послание ще е по-атрактивен с използване на суми, вместо проценти, а дизайнът на офертата – ако прилича повече на мини сертификат, вместо купон.
• Шведски масаж един час – 00лв.
• Ароматерапия Лицева процедура – 00лв.
Безплатното е невероятно! Предложете безплатен подарък с услугата. Безплатното ще помогне да се убеди клиента да използва нови услуги, така като и да се стимулира потенциалния клиент да опита за първи път.
• Купете си ваучер за 100лв. – вземете подарък 20лв. ваучер безплатно
• Карта „Уикенд подарък на красотата” за 200лв., включващ безплатна кутия с шоколади.
• Карта „Годината на красотата” за 1000лв. с бонус 200лв. СПА продукти за грижа за кожата
Промотирайте ваучери за подаръци! Маркетингът с ваучери за подаръци е един от най-добрите методи за маркетинг на СПА услуги. Подгответе се агресивно да промотирате подаръци за красота и ваучери за дни на красотата и пакети. Ваучерите могат да са Вашата най-добра програма за клиентска лоялност. Можете да предлагате карти и ваучери през цялата година, особено с наближаващи празници.
Специалитети за нови клиенти! Много собственици на СПА центрове искат да предпазят своите регулярни клиенти. Те се страхуват да не ги обидят като предлагат специални оферти за нови клиенти. Трябва да предлагате специалитети и за двете групи. Някои специални оферти са подходящи за всеки, докато един ваучер, например би могъл да се предвиди само за изпробващи някоя от услугите новатори и то подкрепен със силен представителен подарък или отстъпка. Не се страхувайте да ги смесвате.
Най-добрите варианти за повишаване на ефективността! Независимо от услугите, които предлагате, Вие се нуждаете от маркетинг и реклама, които да Ви помогнат да изградите професионален имидж и репутация. Direct mail е перфектният ресурс за всякакъв вид повишаване на продажбите на СПА услугите. Снимките, илюстрациите, офертите, които се представят, могат да направят всеки СПА център да изглежда елегантно и атрактивно. Докато се опитвате да образовате потенциалните и настоящите си клиенти в предимствата на вашите услуги, не намалявайте усилията си за подготвяне на direct mail като евтини снимки, лошо послание, бавна доставка и др. Независимо дали използвате специализирани списания, соло direct mail, direct mail пощенски картички, коопериран direct mail или комбинация от медия канали, Вие можете да ги съчетаете така, че да повишат ефективността. Ако използвате правилните ресурси, те наистина няма да се възприемат като спам.
Независимо каква форма на радио, телевизия, вестник, списание, интернет или direct mail планирате да използвате, първо попитайте своя рекламен специалист за примери какво работи добре за този или други подобни бизнеси. Възползвайте се от техния опит експертна оценка и познания.
Направете желанията реалност! Твърде често собствениците на СПА бизнес навеждат носове , когато стане дума за direct mail, купони, подаръци, а в същото време се чудят: „Как да си намеря още клиенти?”. Много собственици на такъв бизнес мечтаят, че техните специални СПА, уелнес или услуги за грижа за красотата не са толкова чак толкова непознати в района. Много клиенти мечтаят за този специален масаж или за подарък - ваучер за лицеви процедури. Direct mail ефективно припокрива вашите СПА услуги с техните желания и потребности. Direct mail остава един от най-добрите начини да изградите репутация, изпратите посланието си навън и създадете нова, магическа връзка с вашите клиенти.
- Идентифицирайте се за да изпращате коментари